Son

2016. március 29., kedd

Cause life's not easy

Éreztél már úgy, hogy az életed egy nagy hazugság? Hogy senki nem ért meg, és magadra maradtál? Igen, mindenki érzett így, beleértve engem is, de nem hagytam el magamat. Nem. Tudtam, hogy nem tehetem, mert muszáj, megvédjem a családomat, vagyis ami maradt belőle és muszáj volt egy célt találnom.

Mildred Black, egy átlagos 18 éves amerikai lány. Tulajdonképpen, nem átlagos, vagy is az, attól függ, honnan nézzük. Az iskola üdvöskéje, a pompon csapat vezetője. Megvan neki minden, ami kell, hűséges barátnők, szerető család, és a focista fiú. Az élete tökéletes. De ez a tökéletesség eltűnik. Eltűnik egyetlen nap alatt. Pontosabban, fél óra alatt.

A már említett fél óra után, Mildred élete gyökerestül felfordul. Ezt most nem úgy kell érteni, mint a filmekben, ez most teljesen komoly. Minden megváltozik. Más lesz a családja, más fogja bántani, és mással lesz együtt.



De vajon sikerül neki, egy új és ismeretlen életet kiépíteni magának?


Winnie Biersack

3 megjegyzés:

  1. Ebben a bejegyzésben a videó tetszett. A szöveg amivel a bejegyzést kitöltötted még mindig túl laza. Néha úgy éreztem, mintha te se tudnád, hogy tulajdonképpen miről is akarsz írni. Neked, mint író muszáj megfontoltnak lenned különben elbizonytalanítod az olvasóid is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szépen a véleményt! Igazából nincs meg tervezve előre hogy akkor most mi lesz, szóval mikor leülök csak akkor döntöm el hogy éppen mi is akarok.
      Bár ezt (mint bevezető részt) direkt ilyenre akartam, de mindenképp megfogadom a tanácsodat.

      Törlés
  2. Most találtam rá a blogodra és már ez 0. fejezet is iszonyatosan tetszett! Annyi szent, hogy van tehetséged. *-*
    A videó valami oltárian fantasztikus lett, szerintem tökéletesen kifejezi a történet alapfelállást/lényegét. Így tovább! Sietek is olvasni a többi fent lévő részt.

    VálaszTörlés